Лекція «Формування особистого бренду в медицині»
Кафедра міжнародних економічних відносин у межах співпраці зі стейкхолдерами та роботодавцями стала співорганізатором мотиваційної лекції «Формування особистого бренду в медицині».
На лекції студенти ОП «Міжнародний менеджмент», «Міжнародні економічні відносини» та «Міжнародний бізнес» Навчально-наукового інституту міжнародних відносин ім. Б.Д. Гаврилишина ЗУНУ та присутні мали можливість поспілкуватися з стейкхолдером кафедри міжнародних економічних відносин, фахівцем з розвитку особистого бренду, трихології, косметичної медицини, власницею центру "Центр Трихології Любові Мукомели", членкинею UHRS, AHRS, EHRS, ITS – Мукомелою Любов Михайлівною.
На лекції спікер розкрила тему особистого бренду в медичній сфері, зосередивши увагу на його значенні для лікарів та медичних працівників. Вона пояснила присутнім різницю між професійною репутацією та особистим брендом, підкресливши, що особистий бренд сприяє формуванню довіри пацієнтів через впізнаваність фахівця. Також йшлося про розширення професійних можливостей завдяки сильному бренду — участь у конференціях, співпраця та кар’єрне зростання. Спікер звернула увагу на інструменти побудови особистого бренду: активність у соціальних мережах, ведення блогу, публікації, виступи в медіа та якісну взаємодію з пацієнтами, що створює ефект "сарафанного радіо". Окрім того, було проаналізовано успішні кейси, які демонструють, як грамотне позиціонування в медіа та онлайн-просторі сприяє професійному зростанню та підвищенню довіри з боку пацієнтів. Окрему увагу було приділено типовим помилкам, яких слід уникати під час формування бренду, зокрема — нещирості у комунікації, відсутності чіткої спеціалізації або хаотичній активності в соцмережах.
Студенти та присутні отримали не тільки важливу теоретичну та практичну інформацію, а й стимул для початку роботи над власним особистим брендом вже сьогодні.
До заходу долучилися завідувач кафедри міжнародних економічних відносин Роман Зварич, а також викладацький колектив кафедри.