Освітній процес

Дата: 26-05-2022, 10:25 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Факультет фінансів та обліку Західноукраїнського національного університету активно залучає стейкхолдерів до освітнього процесу та використовує сучасні методики викладання фінансових дисциплін.

Для студентів 3 курсу факультету фінансів та обліку ЗУНУ було проведено бінарну лекцію з дисципліни «Бюджетна система». Захід проходив у режимі діалогу двох сторін: викладачів-теоретиків доктора економічних наук, професора кафедри фінансів ім. С. І. Юрія Зоряни Лободіної, кандидата економічних наук, доцента кафедри фінансів ім. С. І. Юрія Світлани Савчук та фахівця-практика Оксани Яріш, директорки Центру надання соціальних послуг Байковецької сільської ради, відповідальної за організацію впровадження гендерного компоненту в діяльність органу місцевого самоврядування, у тому числі гендерно орієнтованого бюджетування,

Також юнаки та дівчата взяли участь у круглому столі «Забезпечення стабільності бюджетної системи і бюджетної політики в умовах воєнного стану», на якому презентували результати своїх проєктів щодо функціонування бюджетів територіальних громад та вітчизняного і зарубіжного досвіду формування і реалізації бюджетної політики.

Упродовж лекції, яку модерувала Зоряна Лободіна, обговорювалися теоретичні і практичні аспекти здійснення видатків державного і місцевих бюджетів на реалізацію управлінської, соціальної, оборонної та економічної функцій держави, пріоритети бюджетної політики держави в сучасних умовах.

Світлана Савчук акцентувала увагу на змінах у бюджетному законодавстві та у бюджетному процесі в умовах воєнного стану.

Оксана Яріш розповіла про функції органів місцевого самоврядування, особливості функціонування бюджетів територіальних громад, формування і використання бюджетних ресурсів в умовах воєнного стану. Фахівець долучилася і до обговорення студентських доповідей та розповіла про секрети успіху Байковецької територіальної громади, практичні аспекти впровадження у діяльність сільської ради гендерного підходу.

Учасники заходів моделювали ситуації, пов’язані із практичним застосуванням гендерно орієнтованого, програмно-цільового і партисипаторного бюджетування.