» » Як соціальні проєкти впливають на репутацію компаній

Як соціальні проєкти впливають на репутацію компаній

Дата: 14-06-2021, 14:00 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 У класичному університеті Тернополя відбувся тренінг, який провів Михайло Паньків, експерт у сфері SMM, студент 4 курсу ОПП «Аналітична економіка» у рамках проєкту «Студенти для студентів». Юнак співпрацює із командою V.I.P. Тернопіль, боксером Тарасом Шелестюком, туристичною агенцією «Fantastic Travel», брендом Built by God TV.

Соціальні проєкти спонукають людей приєднуватися до них за принципами схожих поглядів, що створює між компанією і цільовою аудиторією міцний зв’язок.

  

Михайло розповів про українські компанії, які є яскравим прикладом запровадження громадських ініціатив. «Хороші справи бізнесу» в очах суспільства переважають над негативними випадковими діями.

Соціальний проєкт допомагає у формуванні HR-бренду та створює додаткову цінність продукту (що може вплинути навіть на ціну). 

У 2021 році спостерігаються такі ознаки соціального проєкту:

  • пов’язаний з діяльністю бізнесу;
  • відповідає суспільному запиту;
  • освічує;
  • залучає до взаємодії;
  • говорить універсальною мовою.

Соціальні заходи дозволяють створити навколо бренду потужне ком'юніті.

З-поміж тенденцій українських соціальних проєктів, на думку Михайла, чітко відстежуються: онлайн-складова, залучають велику аудиторію маленькими групами, мікс мистецтва, шоу-бізнесу та експертності в одній компанії.

Проведений захід дозволив студентам зрозуміти краще практичну складову своїх освітніх програм, зорієнтуватися на прикладних аспектах професії, яку вони опановують, посилити свої soft та hard skills.