Окрепкий Ростислав Богданович, випускник 2000 року

Я, Окрепкий Ростислав Богданович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Тернопільського національного економічного університету. Працюю в університеті більше 15 років.

Часто згадую студентські роки, які провів в тоді ще Тернопільській академії народного господарства. Я закінчив у 2000 році інститут міжнародного бізнесу та менеджменту за спеціальністю «Міжнародна економіка». Пройшло вже майже 20 років, але я добре пам’ятаю і навчальний процес, і дозвілля, і друзів, з якими досі підтримую контакти. Дуже багато відбулося змін у кращу сторону. Це стосується і аудиторій, і мультимедійного обладнання, і комп’ютерних аудиторій. Пригадую наше перше знайомство з Windows на чорно-білих моніторах, появу Інтернету, черги на ксерокс…

Повертаючись в 2019 рік, не можу не згадати про наших студентів. Цікаво спостерігати, як з часом змінюються покоління студентів, їх уподобання, звички, бажання, потреби. Інколи ці зміни можуть не всім подобатись, але вони повинні враховуватись, оскільки світ бурхливо розвивається. Я вважаю, що основною перевагою нашої кафедри і спеціальності «Маркетинг» є те, що наші студенти і наші викладачі говорять одновою мовою, розуміють перспективи, а вислів «бути в тренді» або слоган «Я люблю маркетинг» це далеко не пусті слова. Найкраща подяка викладачу за його роботу – це успішність випускника. І дуже приємно, що роботодавці ще під час навчання студентів звертаються до викладачів нашої кафедри з пропозиціями щодо їх працевлаштування, що свідчить про якість підготовки фахівців-маркетологів та їх затребуваність на ринку праці.



Окрепкий Ростислав Богданович, випускник 2000 року

Я, Окрепкий Ростислав Богданович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Тернопільського національного економічного університету. Працюю в університеті більше 15 років.

Часто згадую студентські роки, які провів в тоді ще Тернопільській академії народного господарства. Я закінчив у 2000 році інститут міжнародного бізнесу та менеджменту за спеціальністю «Міжнародна економіка». Пройшло вже майже 20 років, але я добре пам’ятаю і навчальний процес, і дозвілля, і друзів, з якими досі підтримую контакти. Дуже багато відбулося змін у кращу сторону. Це стосується і аудиторій, і мультимедійного обладнання, і комп’ютерних аудиторій. Пригадую наше перше знайомство з Windows на чорно-білих моніторах, появу Інтернету, черги на ксерокс…

Повертаючись в 2019 рік, не можу не згадати про наших студентів. Цікаво спостерігати, як з часом змінюються покоління студентів, їх уподобання, звички, бажання, потреби. Інколи ці зміни можуть не всім подобатись, але вони повинні враховуватись, оскільки світ бурхливо розвивається. Я вважаю, що основною перевагою нашої кафедри і спеціальності «Маркетинг» є те, що наші студенти і наші викладачі говорять одновою мовою, розуміють перспективи, а вислів «бути в тренді» або слоган «Я люблю маркетинг» це далеко не пусті слова. Найкраща подяка викладачу за його роботу – це успішність випускника. І дуже приємно, що роботодавці ще під час навчання студентів звертаються до викладачів нашої кафедри з пропозиціями щодо їх працевлаштування, що свідчить про якість підготовки фахівців-маркетологів та їх затребуваність на ринку праці.