» » Інтерактивні методи в освітньому процесі

Інтерактивні методи в освітньому процесі

Дата: 11-11-2016, 17:34 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

Підхоплюючи естафету з проведення відкритих пар на юридичному факультеті, а також прагнучи поділитися власним досвідом проведення практичних та семінарських занять, доцент кафедри теорії та історії держави і права, к.і.н., доц. Ухач Василь Зіновійович провів відкрите заняття для студентів групи ПР-12 на тему: «Відродження і розбудова Української держави та права (1917- 1920 рр.): доба «першої» УНР».   
Представники професорсько-викладацького колективу разом із деканом юридичного факультету мали гарну нагоду ще раз переконатися у надзвичайній ефективності використання інтерактивної методики, яку цілком вправно і успішно застосував Василь Зіновійович. Інтерактивні методи (зокрема, використані викладачем: мозковий штурм, дискусія, ситуаційний аналіз, розв’язання визначених завдань та обговорення в малих групах, робота з різними джерелами інформації та інші) захоплюють студентів, пробуджують в них інтерес та мотивацію, навчають самостійному мисленню та діям. Не менш важливим у досягненні навчальних завдань стало застосування каналів візуальної комунікації: використання дошки, для фіксування найбільш важливих тез і висновків, перегляд короткого відеоролику «Центральна Рада та її Універсали 1917-1918 рр.», використання мультимедійного обладнання тощо.
Заняття пройшло на одному подиху. Викладач майстерно узяв на себе роль модератора, направляючи і координуючи індивідуальну, парну і групову роботи студентів; створив в аудиторії дружелюбну атмосферу, яка сприяла заохоченню слухачів ставити запитання та шукати відповіді; стимулював студентів до дискусії, учив їх критично мислити, аналізувати, робити самостійні висновки.