<<< Навчально-науковий центр соціально-психологічної підтримки та резильєнтності

Методичний семінар АПВШУ, присвячений особливостям роботи психологічної служби в період карантину

 Днями відбувся методичний семінар АПВШУ, присвячений особливостям роботи психологічної служби в період карантину. До роботи семінару серед інших учасників (Дніпро, Київ, Полтава, Суми, Чернівці та ін.) долучилися представники психологічної ЗУНУ. 

Серед форм роботи психологічної служби в період карантину, які себе гарно зарекомендували, були описані наступні.

1.     Індивідуальне консультування з використанням зручних он-лайн платформ.

2.     Активне використання не лише сайтів, а й популярних серед молоді платформ соціальних мереж (наприклад, Telegram-канали) для інформування як щодо сервісів психологічної служби ЗВО, так і щодо тематичних психологічних знань. Використання і окремих акаунтів психологічної служби, і загально-факультетських та загально-університетських.

3.     Робота з адміністрацією ЗВО та кураторами академічних груп, які сприяють поширенню інформації від психологічної служби.

4.     Використання інституту наставництва (т'юторства) – старші студенти опікуються студентами молодших курсів.

5.     Робота практичних психологів зі старостами академічних груп та представниками студентського самоврядування, які поширюють інформацію, отриману від психолога, діляться навичками, сформованими в процесі тренінгової роботи.

6.     Зустрічі психолога безпосередньо зі студентами 1-го курсу з використанням он-лайн платформ. Можливість використання програми «Padlet» для проведення тренінгових занять.

7.     Проведення психологічних кіноклубів з використанням он-лайн платформ.

8.     Забезпечення діяльності постійно-діючої Zoom-конференції шляхом встановлення чергування практичними психологами ПС. Всі бажаючі студенти у зручний для них час можуть приєднатися для спілкування як з психологом, так і групою студентів.

9.     Участь практичного психолога у діяльності платформи вихідного дня (інформаційно-просвітницький захід загально-університетського рівня), де психологічна служба як один із сервісів університету має можливість презентувати спектр своїх послуг та особливості надання допомоги.

10. Залучення до спільних проектів українських та іноземних студентів з метою надання позитивного досвіду взаємодії.