ТРЕНІНГ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМІ НАВЧАННЯ: СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «АДМІНІСТРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ»

Надзвичайно вдалим експериментом виявилося запровадження минулого року стажування для студентів заочної форми навчання, підсумком якого є публічний захист результатів комплексного фахового тренінгу зі спеціальності.

 

На факультеті державного управління слухачі магістерської програми заочної форми навчання спеціальності «Адміністративний менеджмент» представили результати тренінгу зі спеціальності. Модератором заходу виступив д.е.н., професор, професор кафедри державного і муніципального управління Григорій Монастирський.

 

У ході тренінгу слухачі магістратури формують вміння і навички вирішення різноманітних аналітичних та практичних завдань, пов’язаних із виконанням професійних функцій у сфері адміністративної діяльності.

 

Участь у заході взяли декан факультету державного управління, к.е.н., доцент Олег Іващук та колектив кафедри державного і муніципального управління.

 

Тренінг зі спеціальності передбачав виконання завдань, які імітують діяльність менеджера з адміністративної діяльності в конкретній організації. Студенти груп АДМз-51 та АДМз-52 працювали у трьох командах. Одна з них змоделювала систему управління та функціонування ПАТ «Поділля Скло», друга — презентувала імітаційний проект фабрики ялинкових прикрас «Різдвяна казка», третя — представила модель управління діагностичним центром «МЕДІС».

 

В процесі реалізації тренінгу студенти опанували практичні навички управлінської діяльності за такими блоками:


1. Регламентація діяльності організації.

2. Внутрішньоорганізаційне забезпечення діяльності організації.

3. Взаємодія організації із зовнішнім  середовищем.

 

Використання тренінгових технологій у підготовці сучасних менеджерів — ефективний метод поєднання навчального та практичного компонентів, дієва форма прояву особистих здібностей в умовах командної роботи. Для успішної реалізації цих технологій на факультеті державного управління заплановано створення віртуальної лабораторії адміністративного менеджменту.