Контакти:
E-mail: m.vatahovych@wunu.edu.ua
Телефон: 10-202
Кабінет: 11401
Посада: викладач
Науковий ступінь:
Вчене звання:
Контакти:
Телефон: 11-139
E-mail: victoria.onyshchuk@gmail.com
Кабінет: 1412
Посада: лаборант
Контакти:
Мукомела Ірина Богданівна
Науковий ступінь: кандидат історичних наук
Вчене звання: доцент
Контакти:
Вчене звання: доцент
Контакти:
Лотоцька Оксана Петрівна
Науковий ступінь: кандидат історичних наук
Вчене звання: доцент
Контакти:
Лотоцька Оксана Петрівна
Вчене звання:
ORCID ID:
RESEARCHER ID:
RESEARCHER ID:
Контакти:
Е-mail: o.lototska@wunu.edu.ua
Зовнішній телефон: 25-29-45
Кабінет: 315
Е-mail: o.lototska@wunu.edu.ua
Зовнішній телефон: 25-29-45
Кабінет: 315
Підлужний Андрій Борисович
Науковий ступінь:
Вчене звання:
Вчене звання:
Контакти:
Кабінет: 35
Телефон: (0352)47-50-50#19-222
E-mail:
Кабінет: 35
Телефон: (0352)47-50-50#19-222
E-mail:
Щупко Світлана Олександрівна
Контакти:
Мариняк Мар'яна Андріївна
Контакти:
Адреса: вул. Бульвар Т. Шевченка, 9
Кабінет: 35
Телефон: (0352) 51-75-24, вн. 19-106
Е-mail: kafdid@wunu.edu.ua
Кабінет: 35
Телефон: (0352) 51-75-24, вн. 19-106
Е-mail: kafdid@wunu.edu.ua
Профтестування
|
|
|
|
Заклекта-Берестовенко Олена Святославівна
Вчене звання: доцент
Контакти:
E-mail: o.zaklekta-berestovenko@wunu.edu.ua
Телефон: 10-202
Кабінет: 11401
Контакти:
E-mail: o.zaklekta-berestovenko@wunu.edu.ua
Телефон: 10-202
Кабінет: 11401
Шашкевич Олександр Любомирович
Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент
Контакти:
E-mail:
E-mail:
Тел.: 47-50-50, 11-202
Кабінет:
Амбрик Лілія Петрівна
Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання:
ORCID ID: 0000-0001-6029-7094
RESEARCHER ID: H-7981-2017
Контакти:
E-mail: l.ambryk@wunu.edu.ua
Тел.: 47-50-50, 11-202
Кабінет:
Матвійшин Марія Михайлівна
Ватагович Михайло Іванович
Контакти:
E-mail: m.vatahovych@wunu.edu.ua
Телефон: 10-202
Кабінет: 11401
Пірникоза Павло Віталійович
Онищук Вікторія Олегівна

Науковий ступінь:
Вчене звання:
Контакти:
Телефон: 11-139
E-mail: victoria.onyshchuk@gmail.com
Кабінет: 1412
Неділенько Надія Миронівна
Лілія Тарасівна Богуцька
Посада: старший викладач кафедри обліку у виробничій сфері
Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Телефон: (0352)47-50-50*12301, (0352)47-50-76
Внутрішній: 12-301
E-mail: l.bohutska@wunu.edu.ua
Кабінет: 2411
Яцків Наталія Георгіївна
Наукова ступінь: кандидат технічних наук
Вчене звання: доцент
Контакти:
Контакти:
Кабінет: 5514
Телефон: (0352)51-75-43, 15-220
Сапожник Григорій Вікторович
Наукова ступінь: кандидат історичних наук
Вчене звання:
Контакти:
Контакти:
Кабінет: 5514
Телефон: (0352) 51-75-24, вн. 15-220
E-mail: gs@wunu.edu.ua
Палій Ігор Орестович
Посада: доцент
Науковий ступінь: кандидат технічних наук
Каб. 2301
Тел. 47-50-50*12-321
E-mail: ipl@wunu.edu.ua
Дисципліни: алгоритмізація та програмування; паралельні та розподілені обчислення; технологія створення програмних продуктів; верифікація програмного забезпечення; теорія нейронних мереж.
Коло наукових інтересів: виявлення та розпізнавання облич, обробка зображень, штучні нейронні мережі, паралельні обчислення.
Науковий ступінь: кандидат технічних наук
Каб. 2301
Тел. 47-50-50*12-321
E-mail: ipl@wunu.edu.ua
Дисципліни: алгоритмізація та програмування; паралельні та розподілені обчислення; технологія створення програмних продуктів; верифікація програмного забезпечення; теорія нейронних мереж.
Коло наукових інтересів: виявлення та розпізнавання облич, обробка зображень, штучні нейронні мережі, паралельні обчислення.
Коваль Василь Сергійович
Посада: доцент
Науковий ступінь: кандидат технічних наук
Каб. 2301
Тел. 47-50-50*12-321
E-mail: o@wunu.edu.ua
Дисципліни: мережні інформаційні технології; операційні системи; теорія алгоритмів; логічне програмування; основи комп’ютерних систем та мереж; інтелектуальні робото-технічні системи.
Коло наукових інтересів: мобільні роботи, обробка зображень і сигналів, системи технічного зору, штучний інтелект, дистрибутивні системи.
Науковий ступінь: кандидат технічних наук
Каб. 2301
Тел. 47-50-50*12-321
E-mail: o@wunu.edu.ua
Дисципліни: мережні інформаційні технології; операційні системи; теорія алгоритмів; логічне програмування; основи комп’ютерних систем та мереж; інтелектуальні робото-технічні системи.
Коло наукових інтересів: мобільні роботи, обробка зображень і сигналів, системи технічного зору, штучний інтелект, дистрибутивні системи.
Карачка Андрій Федорович
Наукова ступінь: кандидат технічних наук
Вчене звання: доцент
Контакти:
Контакти:
Кабінет: 2301
Телефон: (0352)47-50-50*12-315
E-mail: ak@wunu.edu.ua
Бойко Ігор Олегович
Наукова ступінь: кандидат технічних наук
Вчене звання:
Контакти:
Контакти:
Кабінет: 5514
Телефон: вн. 15-221
E-mail: i.boyko@wunu.edu.ua
Кіт Іван Романович
Наукова ступінь:
Вчене звання:
Контакти:
Контакти:
Кабінет: 5512
Телефон: (0352) 51-75-24, вн.15-220
E-mail:
Рімашевський Сергій Олександрович
Наукова ступінь:
Вчене звання:
Контакти:
Контакти:
Кабінет: 5514
Телефон: (0352) 51-75-24, вн. 15-220
E-mail: s.rimashewsky@wunu.edu.ua
Константкевич Юрій Володимирович
Наукова ступінь:
Вчене звання:
Контакти:
Контакти:
Кабінет: 5514
Телефон: вн.15-221
E-mail: y.konstantkewich@wunu.edu.ua
Сосульський Іван Михайлович
Колінець Сергій Богданович
Олійник Вікторія Володимирівна

Контакти:
Адреса: майдан Перемоги, 3, корпус №2
Кабінет: 2217
Телефон: (0352) 51-75-24, вн. 12-270
E-mail: eki@wunu.edu.ua
Кабінет: 2217
Телефон: (0352) 51-75-24, вн. 12-270
E-mail: eki@wunu.edu.ua
Цяпа Андрій Григорович
Посада: доцент
Науковий ступінь: кандидат філологічних наук
Вчене звання: доцент
Скринька: a.tsyapa@wunu.edu.ua
Телефон: +380 (352) 43-52-43
Внутрішній тел: 19-227
Кабінет: 44
Внутрішній тел: 19-227
Кабінет: 44
Адреса: бульвар Шевченка, 9
Публікації:
1 Еліас Канетті та історична необхідність: філософська, політична, психоаналітична й автобіографічна площина // «Іноземна філологія» ЛНУ ім. І. Франка. — 2005. — № 115. — С. 218-223.
2 Улас Самчук та Еліас Канетті: у автопактах суспільного і приватного // "Наукові записки” ТНПУ ім. В. Гнатюка. — 2005. — № 16 — С. 211-236.
3 Еліас Канетті: влада мови і маси // Журнал іноземної літератури "Всесвіт”. — Київ, 2005. — № 11-12. — С. 196-202.
4 Автобіографія і читання. Засліплений читач // Studia methodologica. — Тернопіль, 2005. — Вип. 15. — С. 40-44.
5 Улас і Еліас: самопізнання в добу імперської кризи (спільні зв’язки соціальних та текстових структур на матеріалі автобіографічних творів У. Самчука та Е. Канетті) // Питання літературознавства. — Чернівці, 2005. — Вип. 13 (70). — С. 88-96.
6 Категорії автобіографічної естетики — національне наповнення вихідних термінів жанру: пошук культурних детермінант та накидання містків // Терміносистеми сучасного літературознавства: Науковий збірник. — Тернопіль, 2006. — С. 145-155.
7 Методологія компаративного дослідження книг спогадів У. Самчука та автобіографій Е. Канетті // Іноземномовна комунікація: здобутки та перспективи: Тези доповідей міжнародної наукової конференції, присвяченої 40-річчю ТДЕУ. — Тернопіль, 2006 — С. 154-156.
8 Термінологічна парадигма автобіографічного жанру // Вісник житомирського державного університету ім. І. Франка. — Житомир, 2006. — Вип. 26. — С. 129-132.
9 Біографія і автобіографія: діалог про найвищу інстанцію (на матеріалі творів У. Самчука та Е. Канетті) // Слово і Час. — 2006. — № 7. — С. 35-40.
10 Авторитет автографа і автобіографа (У. Самчук, Е. Канетті, Й.В. Ґете) // Studia methodologica. — Тернопіль, 2006. — Вип. 17. — С. 141-145.
11 Автобіографія Володимира Гнатюка як міра національної відвертості та міфотворчості // Наукові записки. Серія: Літературознавство. — Тернопіль, 2006. — № 19. — С. 18-24.
12 Автобіографія як об'єкт компаративістичних студій // Наукові праці Кам'янець-Подільського державного університету: Філологічні науки. Вип. 14. Т. 2. — Кам'янець-Подільський: Абетка -НОВА, 2006. — С. 255-266.
13 Критика Михайла Бахтіна на полях дослідження автобіографічного жанру // Вісник Львівського університету. — Львів, 2006. — Вип. 44. — С. 172-179.
14 Навчально-методичні матеріали та завдання з дисципліни "Німецька мова” на тему "Відмінювання прикметника в німецькій мові”. — Тернопіль: Економічна думка. — 2004. — 21 с.
15 Навчально-методичні матеріали та завдання з дисципліни "Німецька мова” на тему "Розвиток навичок розуміння прочитаного тексту” (Grundstufe). — Тернопіль: Економічна думка. — 2005. — 71 с.
16 Степан Балей та Еліас Канетті: спроба психоаналітичного та філософського діалогу // Наукові записки. Серія: Філологічні науки (літературознавство). — Вип. 69. — Ч. 2. — Кіровоград, 2006. — С. 205-212
17 Автобіографія Й.В. Гете "Поезія і правда”: дороговкази до інтерпретації твору й художньої свідомості автора (на тлі зіставлення із українськими автобіографіями ХІХ-ХХ ст.) // Проблеми і перспективи наук в умовах глобалізації: матеріали Всеукраїнської наукової конференції. — Тернопіль, 2006. — С. 202-212.
18 Автор і читач: рівноправність у відокремленні (на матеріалі автобіографічних творів Е. Канетті й У. Самчука) // Наукові записки. Серія: Літературознавство. — Тернопіль, 2007. — № 21. — С. 303-310.
19 Відкритість тексту та гра з читачем в автобіографіях Е. Канетті й У. Самчука // Studia methodologica. — Тернопіль, 2007. — Вип. 19. — С. 372-379.
20 Aktuelle Probleme und Zielsetzungen des Fremdsprachenunterrichts in Wirtschaftsdeutsch: Transformation und Integration // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. — Київ, 2007. — Вип. 6. — С. 40-45.
21 Ідентифікаційний афект читача: землетрус Кляйста Studia methodologica. — Тернопіль, 2009. — Вип. 26. — С. 137-140.
22 Наукова конференція як провідна форма організації наукової діяльності студентів // Проблеми та перспективи лінгвістичних досліджень в умовах глобалізаційних процесів: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 жовтня 2009 р., ТНЕУ. — Тернопіль: ТНЕУ, 2009. — С. 328-329.
23 Рекомендації для розроблення посібника з економічної німецької мови (на основі апробації підручника «T?ren zur Wirtschaftswelt») // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. — Тернопіль: «Економічна думка», 2010. — Вип. 14-15. — С. 310-315.
24 Методичні вказівки та завдання для аудиторної та самостійної роботи з німецької мови на тему "Розвиток дискусійного мовлення на актуальну соціальну тематику”. — Тернопіль: Прінт-Офіс. — 2006. — 40 с.
25 Методичні вказівки з дисципліни "Німецька мова” на тему "Математичні позначення та їх читання німецькою мовою”. — Тернопіль: Економічна думка. — 2007. — 47 с.
26 Методичні вказівки та матеріали для розвитку навичок аналітичного мислення при читанні. — Тернопіль: Економічна думка. — 2009. — 48 с.
27 План-конспект практичного заняття з ділової німецької мови «Економічні системи» (для рівня В1). — Іноземні мови в навчальних закладах. — 2011. — № 6. — С. 73-78.
28 План-конспект практичного заняття з німецької мови «Відповідальність за довкілля». — Іноземні мови в сучасній школі. – 2012. – № 6. – С. 46-49.
Царик Ольга Михайлівна
Посада: доцент
Науковий ступінь: кандидат філологічних наук
Вчене звання: доцент
Скринька: o.tsaryk@wunu.edu.ua
Телефон: +380 (352) 43-52-43
Внутрішній тел: 19-227
Кабінет: 44
Внутрішній тел: 19-227
Кабінет: 44
Адреса: бульвар Шевченка, 9
Публікації:
1.Богдан Лепкий і Владислав Оркан: дружба митців і творчий діалог. – Тернопіль: ТДПУ, 2000. – 136с.
2.Елементи компаративістики в рефлексіях Богдана Лепкого з приводу художньої літератури // Наукові записки. Серія: Літературознавство. – Тернопіль: ТДПУ, 2002. – Вип. ХІ. – С.214 – 228.
3.Елементи порівняльного вивчення літератури у творчій спадщині Богдана Лепкого // Освітянин. 1(61) – Тернопіль, 2003 січень – лютий. С. 18 – 20.
4.Українсько-польський літературний діалог: Богдан Лепкий, Василь Стефаник, Владислав Оркан // Літературознавча рецепція і компаративістичний дискурс.(Монографія/ За редакцією Романа Гром’яка). – Тернопіль: Підручники і посібники, 2004. – С.248 –303.
5.Оповідні відповідності в новелах Богдана Лепкого та Владислава Оркана // Наративні виміри літератури. Матеріали міжнародної конференції з наратології. Тернопіль, Україна, 23-24 жовтня 2003р. /Упорядник І.В. Папуша. // Studia methodologica. Вип. 16. – Тернопіль: Редакційно-видавничий відділ ТНПУ, 2005. – С.135 – 140.
6.Богдан Лепкий та Василь Сімович // Богдан Лепкий в духовній історії України. Матеріали міжнародної конференції, Бережани, 27 серпня 2005 р. /За науковою редакцією проф. Р.Т. Гром’яка – Тернопіль, 2006. – С. 45 – 49.
7.Мотиви польської літератури в творчій спадщині Богдана Лепкого // Теорія літератури, компаративістика, україністика: Збірник наукових праць з нагоди сімдесятиріччя доктора філологічних наук, професора, академіка Академії вищої школи України Романа Гром’яка / Упорядники М. Лановик, З. Лановик, І. Папуша, О. Лабащук, Я. Гринчишин, С. Ткачов // Studia methodologica. – Вип. 19. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2007. – С.359 – 365.
8.Навчально-методичний посібник з німецької мови для аспірантів. – Тернопіль: Тернопільський національний економічний університет, 2009. – 100 с.
9.Герман Кестен як митець і особистість: рецепція та трансформація // Наукові записки Серія: Літературознавство/ За ред. проф. М. Ткачука.– Тернопіль: ТНПУ, 2010. – Вип.30. – С.245 – 255.
10.Навчально-методичний посібник з німецької мови професійного спрямування. – Тернопіль: Економічна думка, 2010. – 104 с.
Методичний посібник німецькою мовою з дисципліни «Педагогіка та психологія» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». – Тернопіль:ТНЕУ, 2011. – 79 с.
11.Компетентнісний підхід у професійно спрямованому вивченні іноземних мов при підготовці фахівців економічних спеціальностей // Проблеми та перспективи лінгвістичних досліджень у умовах глобалізаційних процесів:Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції, ТНЕУ. – Тернопіль: Економічна думка, 2011. – С.240-242
12.Наративні особливості малої прози Германа Кестена // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Літературознавство:/ За ред. д.ф.н. Ткачука М.П.– Тернопіль: ТНПУ, 2011. – Вип.33. – С.253 – 263.
Методичні рекомендації з дисципліни "Німецька мова" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "молодший спеціаліст" денної форми навчання. – Тернопіль: Економічна думка, 2012. – 88 с.
13.Герман Кестен – німецький письменник і літератор у екзилі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Літературознавство:/ За ред. д.ф.н. Ткачука М.П.– Тернопіль: ТНПУ, 2012. – Вип. 35. – С.333-342.
14.Методичний посібник "Німецька мова" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "молодший спеціаліст" денної форми навчання. – Тернопіль: Економічна думка, 2012. –190 с.
15.Відгомін емоційно-естетичної тональності новел Стефаника у малій прозі Богдана Лепкого та Владислава Оркана // Теорія літератури і гуманітарні студії: Збірник наукових праць з нагоди сімдесятип’ятиріччя доктора філологічних наук, професора, академіка Академії вищої школи України Романа Гром’яка / Упорядник І. Папуша, // Studia methodologica. – Вип. 34. – Тернопіль: ТНПУ, 2012. – С.212 – 217.
Психологічні особливості викладання іноземної мови // Іншомовна комунікація у світлі Болонського процесу: методичні та лінгвістичні аспекти: матеріали круглого столу, 23 квітня 2013 р., Луцький національний технічний університет(кафедра іноземних мов). – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2013. – С.44-47.
16.Типологічні відповідності у соціально-психологічних повістях Богдана Лепкого та Владислава Оркана // Теорія літератури і гуманітарні студії// Studia methodologica. – Вип. 35. – Тернопіль: ТНПУ, 2013. – С. 140-142.
17.Міжкультурна компетенція при вивченні іноземних мов // Сучасні тенденції у сфері лінгвістики, мовної комунікації та методики викладання іноземних мов: Матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції,15-16 травня 2014 р., ТНЕУ. – Тернопіль: Крок, 2014. – С.50-52.
18.Сюжетно-композиційні особливості роману Германа Кестена «Шарлатан» // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Літературознавство:/ За ред. д.ф.н. Ткачука М.П.– Тернопіль: ТНПУ, 2014. – Вип.39. – С.474 – 485.
19.Формування іншомовної комунікативної компетенції студентів економічних вузів // Методика розвитку іншомовної компетентності студентів економічного профілю: колективна монографія. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2014. – С. 146-179.
20.Arbeitsformen selbstst?ndigen Lernens // Методика розвитку іншомовної компетентності студентів економічного профілю: колективна монографія. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2014. – С. 298-315.
21.Наукові засади формування культури мовлення // Вісник Черкаського університету: збірник наукових праць серія «Педагогічні науки», Черкаси : ЧДПУ, 2014. – № 10. – С. 72-78.
22.Теоретичні засади формування культури мовлення у зарубіжній лінгводидактиці // Людинознавчі студії: Збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / Ред. кол. Т. Біленко (гол. редактор), М. Чепіль, А. Федорович та ін. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2014. – Випуск тридцять другий. Педагогіка. – С. 74-87.
23.Особливості розвитку культури мовлення міжвоєнного періоду ХХ ст. у вітчизняних навчальних закладах // Матеріали всеукраїнської історико-педагогічної науково-практичної конференції «Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів» 29 жовтня 2014, Київ;
24.Культура мовлення у контексті мовної політики // Матеріали регіональної науково-практичної конференції «Освіта і медицина в добу глобалізації: вітчизняний та зарубіжний контекст» 6-7 листопада 2014. – ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського, 2014. – С.117-119.
25.Культура писемного мовлення як чинник розвитку особистості (історико-педагогічний аспект) // Актуальні проблеми сучасних історико-педагогічних досліджень шкільної освіти: збірник тез і анотованих матеріалів XIV Всеукраїнської історико-педагогічної науково-практичної конференції. – Київ: Інститут педагогіки НАПН України, 2014 . – С. 46-47.
26.Писемне мовлення як педагогічна проблема //Педагогіка і психологія. Вісник Національної академії педагогічних наук України, Київ : НАПН, 2014. – № 9. – С.155-167.
27.Стан писемного мовлення у системі мовної освіти // Молодь і ринок: науково-педагогічний журнал Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2015. –№ 2. Педагогіка. – С. 132 -136.
28.Особливості розвитку культури мовлення учнів у вітчизняних середніх закладах міжвоєнного періоду ХХ ст. // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний університет імені Григорія Сковороди» - Додаток 1 до Вип.35, Том ІХ(60): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2015. – С. 511-521.
29.Методичні аспекти формування культури мовлення учнів у школах Галичини міжвоєнного періоду ХХ ст. // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». - № 37.- Ужгород, 2015. – С. 189-193.
30.Формування культури писемного мовлення на заняттях з іноземної мови // Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток іншомовної компетентності: Методичні, психологічні, лінгвістичні аспекти» 21-22 травня 2015 р., ТНЕУ. – Тернопіль: ТНЕУ, 2015. – с. 126-128.
31.Дослідження когнітивного аспекту писемного мовлення у Німеччині // Педагогічна компаративістика – 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст: матеріали наук.-практ. семінару (Київ, 11 червня 2015р.) Ін-т педагогіки НАПН України / За заг. ред. О.І. Локшиної. – К.: Педагогічна думка, 2015. – С. 59-61.
9.Герман Кестен як митець і особистість: рецепція та трансформація // Наукові записки Серія: Літературознавство/ За ред. проф. М. Ткачука.– Тернопіль: ТНПУ, 2010. – Вип.30. – С.245 – 255.
10.Навчально-методичний посібник з німецької мови професійного спрямування. – Тернопіль: Економічна думка, 2010. – 104 с.
Методичний посібник німецькою мовою з дисципліни «Педагогіка та психологія» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». – Тернопіль:ТНЕУ, 2011. – 79 с.
11.Компетентнісний підхід у професійно спрямованому вивченні іноземних мов при підготовці фахівців економічних спеціальностей // Проблеми та перспективи лінгвістичних досліджень у умовах глобалізаційних процесів:Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції, ТНЕУ. – Тернопіль: Економічна думка, 2011. – С.240-242
12.Наративні особливості малої прози Германа Кестена // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Літературознавство:/ За ред. д.ф.н. Ткачука М.П.– Тернопіль: ТНПУ, 2011. – Вип.33. – С.253 – 263.
Методичні рекомендації з дисципліни "Німецька мова" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "молодший спеціаліст" денної форми навчання. – Тернопіль: Економічна думка, 2012. – 88 с.
13.Герман Кестен – німецький письменник і літератор у екзилі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Літературознавство:/ За ред. д.ф.н. Ткачука М.П.– Тернопіль: ТНПУ, 2012. – Вип. 35. – С.333-342.
14.Методичний посібник "Німецька мова" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "молодший спеціаліст" денної форми навчання. – Тернопіль: Економічна думка, 2012. –190 с.
15.Відгомін емоційно-естетичної тональності новел Стефаника у малій прозі Богдана Лепкого та Владислава Оркана // Теорія літератури і гуманітарні студії: Збірник наукових праць з нагоди сімдесятип’ятиріччя доктора філологічних наук, професора, академіка Академії вищої школи України Романа Гром’яка / Упорядник І. Папуша, // Studia methodologica. – Вип. 34. – Тернопіль: ТНПУ, 2012. – С.212 – 217.
Психологічні особливості викладання іноземної мови // Іншомовна комунікація у світлі Болонського процесу: методичні та лінгвістичні аспекти: матеріали круглого столу, 23 квітня 2013 р., Луцький національний технічний університет(кафедра іноземних мов). – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2013. – С.44-47.
16.Типологічні відповідності у соціально-психологічних повістях Богдана Лепкого та Владислава Оркана // Теорія літератури і гуманітарні студії// Studia methodologica. – Вип. 35. – Тернопіль: ТНПУ, 2013. – С. 140-142.
17.Міжкультурна компетенція при вивченні іноземних мов // Сучасні тенденції у сфері лінгвістики, мовної комунікації та методики викладання іноземних мов: Матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції,15-16 травня 2014 р., ТНЕУ. – Тернопіль: Крок, 2014. – С.50-52.
18.Сюжетно-композиційні особливості роману Германа Кестена «Шарлатан» // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Літературознавство:/ За ред. д.ф.н. Ткачука М.П.– Тернопіль: ТНПУ, 2014. – Вип.39. – С.474 – 485.
19.Формування іншомовної комунікативної компетенції студентів економічних вузів // Методика розвитку іншомовної компетентності студентів економічного профілю: колективна монографія. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2014. – С. 146-179.
20.Arbeitsformen selbstst?ndigen Lernens // Методика розвитку іншомовної компетентності студентів економічного профілю: колективна монографія. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2014. – С. 298-315.
21.Наукові засади формування культури мовлення // Вісник Черкаського університету: збірник наукових праць серія «Педагогічні науки», Черкаси : ЧДПУ, 2014. – № 10. – С. 72-78.
22.Теоретичні засади формування культури мовлення у зарубіжній лінгводидактиці // Людинознавчі студії: Збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / Ред. кол. Т. Біленко (гол. редактор), М. Чепіль, А. Федорович та ін. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2014. – Випуск тридцять другий. Педагогіка. – С. 74-87.
23.Особливості розвитку культури мовлення міжвоєнного періоду ХХ ст. у вітчизняних навчальних закладах // Матеріали всеукраїнської історико-педагогічної науково-практичної конференції «Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів» 29 жовтня 2014, Київ;
24.Культура мовлення у контексті мовної політики // Матеріали регіональної науково-практичної конференції «Освіта і медицина в добу глобалізації: вітчизняний та зарубіжний контекст» 6-7 листопада 2014. – ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського, 2014. – С.117-119.
25.Культура писемного мовлення як чинник розвитку особистості (історико-педагогічний аспект) // Актуальні проблеми сучасних історико-педагогічних досліджень шкільної освіти: збірник тез і анотованих матеріалів XIV Всеукраїнської історико-педагогічної науково-практичної конференції. – Київ: Інститут педагогіки НАПН України, 2014 . – С. 46-47.
26.Писемне мовлення як педагогічна проблема //Педагогіка і психологія. Вісник Національної академії педагогічних наук України, Київ : НАПН, 2014. – № 9. – С.155-167.
27.Стан писемного мовлення у системі мовної освіти // Молодь і ринок: науково-педагогічний журнал Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2015. –№ 2. Педагогіка. – С. 132 -136.
28.Особливості розвитку культури мовлення учнів у вітчизняних середніх закладах міжвоєнного періоду ХХ ст. // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний університет імені Григорія Сковороди» - Додаток 1 до Вип.35, Том ІХ(60): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2015. – С. 511-521.
29.Методичні аспекти формування культури мовлення учнів у школах Галичини міжвоєнного періоду ХХ ст. // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». - № 37.- Ужгород, 2015. – С. 189-193.
30.Формування культури писемного мовлення на заняттях з іноземної мови // Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток іншомовної компетентності: Методичні, психологічні, лінгвістичні аспекти» 21-22 травня 2015 р., ТНЕУ. – Тернопіль: ТНЕУ, 2015. – с. 126-128.
31.Дослідження когнітивного аспекту писемного мовлення у Німеччині // Педагогічна компаративістика – 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст: матеріали наук.-практ. семінару (Київ, 11 червня 2015р.) Ін-т педагогіки НАПН України / За заг. ред. О.І. Локшиної. – К.: Педагогічна думка, 2015. – С. 59-61.