Поселення у гуртожитки

Правила та порядок поселення студентів у 2025/2026 н.р.

У зв’язку із необхідністю забезпеченням ліжко-місцями студентів вступників освітнього ступеня фаховий молодший бакалавр,бакалавр, поселення студентів у гуртожитки  на 2025/2026 н.р буде проводитись у 3 етапи.

ЕТАП №1 – період поселення у який поселяються вступники освітнього ступеня фаховий молодший бакалавр, бакалавр.

Заява подається у приймальній комісії при укладанні контракту на навчання.

 

ЕТАП №2 – період поселення  у якому поселяються студенти, які є у списку рекомендованих до першочергового поселення, тобто студенти які перейшли на 2,3,4 курс освітнього ступеня фаховий молодший бакалавр, бакалавр, магістр 2 курс та пільгові категорії студентів, які виконали умови поселення.

Заява подається студентом в особистому електронному кабінеті мешканця.

 

ЕТАП №3  період поселення в який, за наявності вільних ліжко-місць, поселяються вступники освітнього ступеня магістр та інші особи, які не були включені у список рекомендованих до першочергового поселення.

Якщо ви вступник у магістратуру – заява подається у приймальній комісії або в адміністрації студентського містечка.

Заяви усіх інших категорій студентів в тому числі ті які не були включені у список рекомендованих до першочергового поселення -  подаються в адміністрації студентського містечка.

 

  1. Подати електронну заяву в особистому кабінеті мешканця  до 10 травня 2025р.  SMART  
  2. (Пільговим категоріям студентів необхідно звернутись до адміністрації судентського містечка або до завідувача гуртожитку)
  3. Після оприлюднення списку рекомендованих осіб до першочергового поселення та підписання електронної заяви, здійснити оплату за 10 місяців та прикріпити квитанцію до заяви в особистому кабінеті мешканця до 31 липня 2025р.


Зібрати весь пакет документів для поселення, а саме:

- Паспорт та ідентифікаційний код або ID картка з додатком.

- Квитанція про оплату за проживання. (за 10 місяців)

- Довідка про проходження флюорографічного огляду.

- 2 фото-картки розміром 3*4 см.

- Документи про наявність пільг. (копії)

- Для поселення неповнолітніх студентів, необхідна копія паспорта (без ідентифікаційного коду) одного із батьків.

Прийти на поселення у зазначений період ЕТАПУ №2, визначений для студентів 2-3-4 курсу освітнього ступеня фаховий молодший бакалавр та бакалавр, які проживали у студентських гуртожитках та укласти договір найму жилого приміщення.

Уважно слідкуйте за статусом вашої електронної заяви, адже її можуть відхилити, або ж підтвердити, після чого можна буде прикріпляти до заяви квитанцію про оплату.

Варто зазначити, що подання електронної заяви не є фактом того, що ви будете поселенні на 2025/2026 н.р у студентський гуртожиток, вас можуть не включити в список рекомендованих осіб до першочергового поселення у таких випадках:

  • якщо у вас були порушення умов договору найму жилого приміщення протягом періоду вашого проживання у гуртожитку;
  • якщо ви не виконали умови поселення, до прикладу не прикріпили вчасно квитанцію про оплату, або ж не подали вчасно заяву.
  • не здали кімнату під час виселення з гуртожитку.

Отже, якщо вас немає у списку рекомендованих осіб до першочергового поселення, ви маєте змогу поселитись у третьому етапі поселення, за наявності вільних ліжко-місць.

 

Порядок поселення студентів 2 курсу магістратури, випускників та інших осіб які не є в списку рекомендованих до першочергового поселення.

Подати заяву на проживання в студентському гуртожитку на 2025/2026 н.р, якщо ви вступаєте на освітній ступень магістр, в адміністрації студентського містечка до 10 травня 2025р.

Якщо ви студент 2 курсу освітнього ступеня магістр або ж студент який не був включений у список рекомендованих до першочергового поселення, випускник ЗУНУ, студент заочної форми навчання чи аспірантури вам необхідно звернутись до адміністрації студентського містечка до 10 травня 2025р.

Після завершення ЕТАПУ №2, звернутись до завідувача гуртожитку або до адміністрації студентського містечка для уточнення інформації про наявність вільних ліжко-місць.

Після підтвердження завідувачем заяви на поселення, зібрати весь пакет документів, а саме:

- Паспорт та ідентифікаційний код або ID картка з додатком.

- Квитанція про оплату за проживання. (за 10 місяців)

- Довідка про проходження флюорографічного огляду.

- 2 фото-картки розміром 3*4 см.

- Документи про наявність пільг. (копії)

- Для поселення неповнолітніх студентів, необхідна копія паспорта (без ідентифікаційного коду) одного із батьків.

Укласти договір найму жилого приміщення у завідувача гуртожитку у який ви поселяєтесь

Порядок поселення студентів, які вступили на освітній ступень фаховий молодший бакалавр/бакалавр

Поселення студентів, які вступили на освітній ступень фаховий молодший бакалавр/бакалавр відбувається в період першого етапу поселення. Для того щоб ви були поселені у студентський гуртожиток потрібно виконати наступні кроки:

При укладанні контракту на навчання у приймальній комісії, ви отримаєте брошуру з QR кодом, перейшовши за яким необхідно подати заяву на потребу ліжко-місця у студентському гуртожитку ЗУНУ (заява створюється тільки в тому випадку коли є укладений контракт на навчання).

Після подання заяви вам зателефонують працівники студентського містечка для повторної перевірки інформації, щодо вашої заяви надання вам інформації про майбутній гуртожиток, підтвердження вами участі в поселенні у запропонований день та проконсультують з інших питань.

Зібрати весь пакет документів для поселення, а саме:

- Паспорт та ідентифікаційний код або ID картка з додатком.

- Квитанція про оплату за проживання. (за 10 місяців)

- Довідка про проходження флюорографічного огляду.

- 2 фото-картки розміром 3*4 см.

 

- Документи про наявність пільг. (копії)

- Для поселення неповнолітніх студентів, необхідна копія паспорта без ідентифікаційного коду одного із батьків.

 

Прибути в підтверджений вами день у визначений для вас гуртожиток з 9:00 по 17:00 год для укладання договору найму жилого приміщення.

 

Порядок поселення студентів на літній період 2025 року.

 Можливість проживати у літній період надається студентам, які є 1-2-3 курсом освітнього ступеня фаховий молодший бакалавр/бакалавр, які є працевлаштовані, а також пільговим категоріям студентів.

Для подачі заяви на літній період вам потрібно звернутись до завідувача гуртожитку та повідомити про своє бажання проживати до 15 червня 2025р. після чого ваша електронна заява буде створена.

Здійснити оплату за визначений період до 30 червня та передати квитанцію завідувачу гуртожитку, після чого вам видадуть перепустку на літній період.

Вчасно здійснюйте оплату, адже ви можете втратити можливість проживати у літній період.