Сучасні рекрутингові технології
Багатьом підприємствам важко набирати на роботу висококваліфікованих фахівців, зокрема – інженерів. Однією з основних причин цього є те, що класичні оголошення про прийом на роботу все рідше приводять до успіху.
Сьогодні все частіше фірми звертаються до агентств, які проводять консультації з кадрових питань, лише після того, як самі декілька разів зазнають поразки. Якщо паперові оголошення вже не діють, тоді яким способом можна знайти кваліфікованих спеціалістів?
Майкл Хайдельбергер, голова Асоціації рекрутерів Федерального союзу німецьких консультантів з управління, вважає, що підприємства повинні дуже добре продумувати свою стратегію поведінки та поводитись тактовно під час співбесід із потенційними співробітниками. Він також натякнув на те, що в соціальних мережах, таких як Xing, консультанти або агентства з кадрових питань дуже часто просто завалюють висококваліфікованих інженерів своїми запитами. Набагато ефективнішим способом для підприємства є зацікавити спеціалістів, так щоб вони, зрештою, самі його обрали. На жаль, простого рішення для цього немає.
Важливим інструментом для консультанта з кадрових питань є орієнтація на інтернет-портали для оголошень про роботу. Все більшого значення набувають також соціальні медіа і мобільні канали. Дуже активною у цій сфері проявляє себе, наприклад, консалтингова компанія Accenture, яка працює у сфері управління та інформаційних технологій. «На Xing ми цілеспрямовано звертаємось до можливих кандидатів, але постимо також різні статті та дослідження на відповідних спеціалізованих форумах, щоб привернути до себе увагу», - пояснює Симона Вамстекер, керівник відділу кадрів. Фірма також використовує Facebook та Twitter.
Новим трендом на ринку кадрів є мобільний рекрутинг: оголошення про прийом на роботу та кар’єрні портали оптимізували для смартфонів та планшетів. Інформація про вакантні посади поширюється через E-Mail.
В той же час для середніх підприємств, які не виділяються відомими назвами, перш за все важливим є пошук молодих спеціалістів. Такі підприємства спонсорують проектні роботи студентів, надають стипендії, проводять стажування.
Таким чином фірми, за допомогою соціального медіа рекрутингу, реклами, кадрових агентств та інтернет-бірж праці, намагаються залучити найкращих інженерів.
Підготувала студентка групи МЕВ-41 Коваль Галина (за матеріалами статті «Suche auf allen Kanälen»)