З Франкфурта не здійснюються далекомагістральні перельоти

У Франкфурті, де розташований найбільший німецький аеропорт, майже всі літаки авіакомпанії Люфтганза простоюють в ангарах. Саме Франкфурт-на-Майні найбільше постраждав від страйків пілотів цієї компанії.  В  результаті того, що страйк набирає все більших обертів, авіакомпанія у вівторок  майже повністю скасувала усі далекомагістральні рейси з та до Франкфурта. Основна частина коротко- та середньодистанційних перельотів також скасована, повідомляє компанія.

Проте є велика ймовірність того, що з Мюнхена стартує майже половина всіх передбачених коротко-, середньо- та довготривалих рейсів Люфтганзи. При цьому перельоти на короткі та середні дистанції взяла на себе регіональна дочірня компанія Люфтганзи – Сіті Лайн, яку страйк не зачепив. На своїй інтернет-сторінці авіакомпанія опублікувала список всіх рейсів, що не відбудуться, тому  пасажирам рекомендується  спершу поцікавитися інформацією про свій рейс в Інтернеті.

35-годинна забастовка на коротко- та сердньодистанційних рейсах розпочалося у понеділок в обід. Крім  цього, професійний союз Cockpit на вівторок оголосив ще й  страйк на далекомагістральні перельоти. Капітанів літаків закликали скасувати  польоти між 6 та 23.59 годинами на таких авіасуднах як  Аірбус A380, A340 та A330, а також Boeing 747. Авіаперевезення через це зазнало значно  більшої шкоди, ніж передбачалося, пояснює Люфтганза. Через страйк постраждало більше як 130.000 пасажирів авіакомпанії.

В понеділок авіалінії хочуть опублікувати на своїй інтернет-сторінці третій розпорядку рейсів з інформацією стосовно польотів з та до Франкфурта. Що стосується далекомагістральних рейсів з та до Дюсельдорфа, то вони, не зважаючи на страйк, повинні відбутись за планом.

Причиною тарифного конфлікту є збільшення терміну служби. Люфтганза хоче, щоб її пілоти йшли на дострокову оплачувану пенсію пізніше, ніж це було до цього часу, проте профспілка всіма силами намагається не допустити цього.

 

Підготувала студентка групи МЕВ-41 Сус Марія (за матеріалами статті «Von Frankfurt starten kaum Langstreckenflüge», http://www.zeit.de)