Nokia припускає можливість повернення зниклого бренду
Поки що рано ще стверджувати, однак колишній флагман компаній-виробників мобільних телефонів Nokia вже через кілька місяців після продажу свого бізнесу компанії Microsoft, що придбала його більш, ніж за 7 млрд. доларів, роздумує над тим, як відновитися на споживчому ринку електронних товарів.
Виконавчий директор компанії Nokia, коментуючи чутки про повернення виробника мережевого обладнання на ринок, сказав, що ми можемо на це розраховувати. На презентації у Лондоні він повідомив інвесторів, що його компанія скоріш за все шукатиме інші фірми, яким можна передати ліцензію на використання бренду, аніж започаткує новий незалежний бізнес. Він припускає, що інші виробники електроніки будуть готові заплатити за право називати цим іменем свою продукцію.
Урешті-решт бренд Nokia може з’явитись і в асортименті іншої електротехніки, а не лише мобільних телефонів.
Раніше Nokia була синонімом «мобільного телефону», але рейтинг бренду знизився з 5-го місця у 2007 р. до 98-ї позиції у цьому році у списку найвідоміших компаній згідно з результатами опитування, проведеного дослідником ринку Interbrand. Втрата позицій відбулася після появи Apple, а пізніше Samsung Electronics, що увійшов на ринок смартфонів, успішно конкуруючи з десятиліттями лідируючою фінською компанією.
Підготувала студентка групи МІ-41 Цап Валентина за матеріалами reuters.com (http://www.reuters.com)