Соціальні мережі: більше перешкода, ніж допомога банкам у боротьбі з кіберзлочинністю
Банки наполегливо намагаються захистити себе й рахунки клієнтів від кібер-атак, але необережне використання клієнтами і персоналом соціальних мереж не полегшує цю боротьбу. Шахраї використовують особисту інформацію з таких сайтів як Facebook, Twitter і LinkedIn для проведення своїх афер.
Цього місяця хакери отримали інформацію про 83 млн клієнтів JP Morgan. Цей, один з найбільших витоків даних корпорації, показав, наскільки вразливі залишаються банки, незважаючи на витрати в сотні мільйонів доларів на рік на кібер захист.
Шахраї можуть довідатись про організаційну структуру банку чи персональні дані клієнтів через інформацію в соціальних мережах. Часто шахраям не потрібно для цього багато часу і роботи. Коли банк Barclays запровадив дебетові картки з фотографіями своїх клієнтів, деякі з них почали розміщувати свої нові картки з реквізитами, надрукованими на них, в соціальних мережах.
Проте, використання соціальних мереж шахраями, з одного боку, допомагає їм заволодіти персональною інформацією клієнтів, з іншого боку, може обернутися проти них, оскільки як зазначає Марк Роулі, помічник комісара зі спеціальних операцій поліції Лондона: «соціальні мережі допомагають злочинцям здійснювати свою діяльність, але використовуючи їх, злочинці залишають цифровий слід, що сприяє нашій роботі".
Технологія, розроблена понад десять років тому з метою виявлення змови між гравцями і дилерами казино в Неваді, є одним із інструментів, що використовують банки сьогодні для виявлення організованих шахраїв у соціальних мережах, яких неможливо знайти в будь-який інший спосіб.
Підготовила студентка групи МІ-41 Попелишин Ольга (за матеріалами http://www.reuters.com/)