» » «Діяльність агрохолдингів: очікування та реальність на українському ринку»

«Діяльність агрохолдингів: очікування та реальність на українському ринку»

Дата: 19-04-2016, 13:39 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Нещодавно на факультеті аграрної економіки і менеджменту відбулася відкрита лекція на тему: «Діяльність агрохолдингів: очікування та реальність на українському ринку». Лекцію прочитав Президент компанії AgroGeneration Джон Шморгун, висвітливши актуальні питання щодо менеджменту та управління потужними агрохолдингами.
 
Джон Шморгун окреслив основні факти з менеджменту крупними агрокомпаніями та згадав про AgroGeneration (вихід на український ринок, період становлення компанії, прибутковість, фінансові дані тощо).
 
Після пана Шморгуна виступив головний агроном Західного Кластеру компанії Юрій Кулик, який у своїй доповіді розповів про сучасні проблеми в агрономії на практиці та наголосив на напрямках їх вирішення.
 
Компанія AgroGeneration є найефективнішим об’єднанням сільськогосподарських підприємств України за операційною ефективністю. Компанія розпочала свою діяльність у березні 2007 року. З того часу об’єднання сконцентрувало близько 120,000 га земель в п’яти регіонах України, які мають високоякісні ґрунти та сприятливі умови задля досягнення високої врожайності вирощуваних культур. Головним напрямком діяльності компанії є виробництво зернових та олійних культур.
 
Земельні ресурси AgroGeneration – це природне багатство, яке вимагає дбайливого ставлення і турботи. Піклуючись про довкілля, компанія інвестує в інноваційні технології, сучасне устаткування, машини і техніку при обробці землі і використовуємо їх, завдяки чому підтримуємо інновації та технології в цілому.
 
Компанія AgroGeneration розпочинає серію безкоштовних відкритих лекцій у профільних вищих навчальних закладах. Компанією було обрано факультет аграрної економіки та менеджменту Тернопільського національного економічного університету, як одного із провідних внз України з аграрним спрямуванням.
 
Метою діяльності AgroGeneration є  підвищення рівня зацікавленості та обізнаності населення у проблемах аграрної галузі. Крім того, одним із головних завдань, які ставляться перед компанією при організації подібних заходів є робота із молоддю та підвищення рівня мотивації для навчання за обраною спеціальністю, за допомогою донесення інформації про ті проблеми, з якими щодня стикаються аграрії на практиці.