» » «Банківський аналітик» навчає фінансової грамотності

«Банківський аналітик» навчає фінансової грамотності

Дата: 10-11-2014, 18:24 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 У рамках тижня фінансової грамотності, оголошеного Національним банком України, студенти факультету банківського бізнесу відвідали коледж економіки, права та інформаційних технологій Тернопільського національного економічного університету.

 

Із ґрунтовними та цікавими доповідями виступили Марина Варга, Олександр Рудий, Анастасія Шкатула – учасники студентського наукового гуртка «Банківський аналітик».

 

Марина Варга, студентка групи ФБС–43, розповіла про особливості сімейного бюджету, зазначивши, що сімейний бюджет – це сукупність доходів і витрат за певний період часу (місяць, рік), головною метою якого є планування доходів і витрат сім’ї. Також доповідач порадила використовувати реальні доходи як основний показник, що говорить про реальний рівень добробуту сім’ї, на відміну від показника номінального доходу родини. Особливу увагу було звернено на питання управління сімейним бюджетом та визначено такі етапи його складання: постановка цілей, складання, ведення та аналіз бюджету.

 

Олександр Рудий, студент групи ФБС-41, виступив з доповіддю «Теоретичні аспекти дистанційного банківського обслуговування клієнтів». Олександр не лише детально проаналізував особливості, переваги й недоліки таких різновидів дистанційного банківського обслуговування, як телефонний банкінг, відео-банкінг, РС-банкінг (система «Клієнт-Банк») та Інтернет-банкінг, а й здійснив їх порівняльну характеристику. Також зазначив, що від якості і різноманітності цих послуг залежить стан банківського бізнесу в цілому та ступінь задоволеності клієнтів зокрема, а відтак і рівень доходу самих банків. Підсумовуючи, доповідач зауважив, що дистанційне обслуговування є одним з напрямків банківської справи, який має великий потенціал для подальшого розвитку.

 

Анастасія Шкатула, студентка групи БСм-51, розповіла про проблеми та перспективи розвитку системи дистанційного банківського обслуговування в Україні, відмітивши, що у нашій державі присутня тенденція до збільшення кількості населення, що використовує Інтернет-технології. Також доповідач виділила такі проблеми розвитку системи дистанційного банківського обслуговування в Україні: менталітет населення, наявність шахрайських схем у цій сфері, ризикованість таких операції, недосконалість законодавчих актів. Крім того, було запропоновано ряд заходів для організації системи дистанційного обслуговування фінансовими установами та підвищення довіри клієнтів до даного виду банківських продуктів. Анастасія Шкатула сказала: «В Україні дистанційне банківське обслуговування може отримати досить широке застосування лише за умови розвитку «онлайн-банкінгу», створення відповідних інформаційних ресурсів та переконання громадян у використанні дієвих мобільних систем управління банківськими рахунками».

 

Із завершальним словом виступив куратор СНГ «Банківський аналітик», викладач кафедри банківської справи Віталій Ярославович Рудан, наголосивши на  необхідністі навчання фінансової грамотності.

 

Студенти коледжу запевнили, що будуть намагатися правильно розпоряджатися своїми  коштами, використовуючи банки та системи дистанційного обслуговування.