» » Синергія думок у політичній соціології

Синергія думок у політичній соціології

Дата: Учора, 16:50 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

     Нещодавно у Західноукраїнському національному університеті відбулася бінарна лекція з навчальної дисципліни «Політична соціологія» на тему «Методологія пізнання в політичній соціології: парадигми і критика», ініційована кафедрою політології та філософії імені Сергія Коновала навчально-наукового інституту міжнародних відносин імені Б. Д. Гаврилишина. Подія стала не просто навчальним заходом, а й справжнім майданчиком міждисциплінарного обміну ідей, де наука заговорила живою, переконливою мовою.

    У ролі спікерів виступили доктор філософських наук, професор кафедри політології та філософії імені Сергія Коновала Тетяна Чолач та кандидат економічних наук, доцент кафедри кібербезпеки Людмила Бабала. Такий творчий тандем поєднав філософську глибину політичного мислення та аналітичну точність цифрової доби, наочно демонструючи, що сучасна політична соціологія не може існувати без розуміння інформаційних процесів і технологічних трансформацій суспільства.
   Лекція торкалася питань еволюції методологічних підходів у політичній соціології, класичних теорій суспільства до новітніх парадигм, що враховують вплив штучного інтелекту, цифрової культури та глобальних комунікацій. Студенти-політологи другого курсу уважно слухали й активно долучалися до дискусії, обговорюючи межі об’єктивності у науці, виклики епохи «великих даних» та роль критичного мислення у політичних дослідженнях. Ініціатива кафедри політології та філософії імені Сергія Коновала ННІМВ імені Б. Д. Гаврилишина вкотре засвідчила її відкритість до інноваційних форм навчання. Бінарний формат дозволив побачити політичну соціологію під новим кутом не лише як академічну дисципліну, а як живу систему пізнання, де стикаються різні наукові культури, народжуються нові ідеї та формується світогляд молодих дослідників.

   Подібні заходи надихають студентів мислити ширше, вчать бачити взаємозв’язки між політикою, економікою та технологіями, а головне – показують, що сучасна освіта може бути не лише корисною, а й по-справжньому захопливою.