У Закарпатському навчально-науковому центрі ЗУНУ відбувся воркшоп особистісного розвитку для учнів 10-11 класів, який зібрав понад 150 молодих людей з різних громад регіону.
Колектив класичного університету Тернополя провів інтерактивні заняття для молоді, під час яких юнаки та дівчата мали змогу дізнатися про ключові моменти кар’єрного зростання в різних сферах діяльності, отримати практичні знання та досвід у різних галузях від фахівців-практиків.
Учнів ознайомили зі спеціальностями, які у майбутньому матимуть попит на ринку праці. Під час інтерактивних вправ можна було продемонструвати практичні аспекти навчання, залучивши аудиторію до участі в різних активностях. Під час воркшопу вступники мали можливість більше дізнатися про особливості навчання та поглибити свої знання з окремих дисциплін за допомогою співпраці з викладачами. На заході зі школярами спілкувалися і студенти. Ділилися власними враженнями від навчання в Західноукраїнському національному університеті. Такі воркшопи допомагають зрозуміти, ким ти хочеш бути і який фах у майбутньому обрати.
Адміністрація також подбала і про смаколики для учнів, які добре попрацювали. Звертаючись до присутніх, директор Закарпатського навчально-наукового центру ЗУНУ Едіта Грабар сказала: «Воркшоп особистісного розвитку дає для молоді низку важливих переваг, які сприяють її професійному зростанню, впевненості та ефективній самореалізації. Молодь дізнається більше про свої сильні та слабкі сторони, таланти, цінності та цілі. Це сприяє формуванню позитивної самооцінки й впевненості у власних можливостях. Такі тренінги допомагають покращити навички спілкування, керування часом, критичного мислення, емоційного інтелекту, командної роботи — тобто ті навички, які сьогодні є ключовими на ринку праці. Учасники вчилися ставити перед собою конкретні, реалістичні цілі та створювати плани для їх досягнення. Це допомагає уникнути розгубленості й хаотичних дій у житті».
Воркшопи надихають, відкривають нові горизонти, заряджають енергією та мотивацією діяти, змінюватися й розвиватися.