ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи»
На факультеті економіки та управління Західноукраїнського національного університету відбулась ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи».
Метою конференції було підвищення ефективності науково-дослідної роботи студентів, аспірантів та молодих вчених, посилення міжвишівський співпраці в науковій сфері, обміну практичним досвідом, а також поглиблення досліджень у сфері використання технологій нейромаркетингу, штучного інтелекту та цифрового маркетингу для розвитку сучасного бізнесу.
Цікаву дискусію викликала доповідь Жанни Савчук, нейромаркетолога, викладачки курсу «Нейромаркетинг для бізнесу» в UKU Business School, засновниці Міжнародної асоціації нейромаркетингових компаній Neuro Union (Польща), на тему «Емпіричні дослідження у сфері нейромаркетингу: прикладне значення для сучасного бізнесу». Жанна Савчук відзначила унікальність лабораторії нейромаркетингу та реклами ЗУНУ, яка не поступається лабораторіям кращих університетів Європи та дає можливості для професійного розвитку студентам спеціальності маркетингу.
Учасники конференції - молоді науковці, науково-педагогічні працівники, аспіранти, докторанти, слухачі магістратури, студенти, представники бізнесу та практикуючі маркетологи. Жваве обговорення викликала доповідь Тетяни Борисової на тему «Сучасні детермінанти розвитку ринку нейромаркетингових послуг в координатах «Україна/світ», аспіранта Миxайла Оконського на тему «Відмінності поведінки поколінь Х, У, Z у спортивному клубі», студентів Олексія Гавриленка на тему «Характеристика методів ціноутворення на підприємствах», Дарини Галькевич на тему «Вплив діджиталізації на сферу продаж», Ольги Ромашини на тему «Вплив індивідуальних відмінностей на поведінку споживачів», Юлії Валігури на тему «Омніканальність в продажах», Вікторії Пеньковської на тему «Штучний інтелект, як сучасний інструмент маркетингового аналізу» та Олени Боляк на тему «Вплив зміни поведінки українських споживачів на онлайн та офлайн продажі».