» » Студенти-маркетологи на шляху до професійного зростання

Студенти-маркетологи на шляху до професійного зростання

Дата: Учора, 11:00 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 Студенти 2–4 курсів спеціальності «Маркетинг» факультету економіки та управління ЗУНУ разом із викладачами кафедри маркетингу — Нелею Іванечко, Юлією Процишин та Людмилою Галько — взяли участь у навчальній поїздці до м. Київ.
Студенти ознайомилися з діяльністю маркетингових агенцій у межах візитів до креативної агенції «Saatchi & Saatchi», директоркою якої є Тетяна Сливко, PR-агенції «MSL» під керівництвом Олени Суханової, медійної агенції «Spark Foundry» з директоркою Інною Березовською, а також агенції «PMX», яку очолює Максим Хоменко.
Також студенти відвідали АТ «Укрзалізниця» та вивчили роботу її маркетингового відділу. Особливо цікавою була зустріч із керівником пасажирських комунікацій і клієнтського сервісу - Олександром Шевченком. Він розповів про особливості маркетингової діяльності підприємства та провів екскурсію територією, розповідаючи про інноваційні підходи та клієнтоорієнтованість.
Юнаки та дівчата проаналізували бренд-айдентику м. Києва, його бренд-атрибути та візуальну концепцію. Емоційного забарвлення додали відвідини Андріївського узвозу, Софійської площі, майдану Незалежності.
Викладачі кафедри маркетингу взяли участь у конференції «Innovating Education 2.0», яка відбулася за підтримки Мінцифри та МОН України. Учасниці отримали багато нової та корисної інформації щодо вдосконалення навчального процесу.