Навчально-ознайомча поїздка-практика студентів-маркетологів
Упродовж 1-3 травня 2025 року студенти 2-4 курсів спеціальності «Маркетинг» факультету економіки та управління Західноукраїнського національного університету і викладачі кафедри маркетингу Неля Іванечко, Юлія Процишин, Людмила Галько взяли участь у навчально-ознайомчій поїздці-практиці у Київ.
У перший день поїздки студенти ознайомились із діяльністю маркетингових агенцій у межах візитів до креативної агенції «Saatchi & Saatchi» (зустріч з директоркою агенції Тетяною Сливко), PR-агенції «MSL» (зустріч із директоркою агенції Оленою Сухановою), медійної агенції «Spark Foundry» (зустріч із директоркою агенції Інною Березовською), агенції «PMX» (зустріч із директором агенції Максимом Хоменко).
Під час другого дня студенти ознайомилися із роботою відділу маркетингу АТ «Укрзалізниця». Дуже цікавою була зустріч із керівником із пасажирських комунікацій і клієнтського сервісу АТ «Укрзалізниця» Олександром Шевченком, який розповів про особливості маркетингової діяльності АТ «Укрзалізниця» та провів екскурсію територією, демонструючи інноваційні методи клієнтоорієнтованості цього підприємства.
Студенти також проаналізували бренд-айдентику м. Києва, його бренд-атрибути та візуальну концепцію, відвідавши Андріївський узвіз, Софійську площу, майдан Незалежності, р.Дніпро.
А 3 травня викладачі кафедри маркетингу Неля Іванечко, Юлія Процишин, Людмила Галько взяли участь у конференції «Innovating Education 2.0», яка відбулась за підтримки Мінцифри та МОН України, де отримали багато нової та корисної інформації щодо покращення навчального процесу.