Відбувся круглий стіл

Дата: 21-05-2022, 09:10 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 18 травня кафедра маркетингу класичного університету Тернополя спільно із  кафедрою маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі та кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю Національного авіаційного університету провели круглий стіл на тему: «Використання штучного інтелекту в маркетингу»

Послухали та обговорили такі доповіді:

  1. Хрупович Світлана Євгенівна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу, Західноукраїнський національний університет,

«Штучний інтелект: системне розуміння студентами в освітній програмі «Маркетинг»;

  1. Процишин Юлія Тарасівна, к.е.н., старший викладач кафедри маркетингу,

Західноукраїнський національний університет,

«Автоматизація процесів за допомогою чат-бота»;

  1. Ревасевич Віталій, Західноукраїнський національний університет,

«Штучний інтелект в маркетингу закладів громадського харчування»;

  1. Відоменко Аліна та Гуляницький Олександр, Національний авіаційний університет,

«Віртуальні інфлюенсери у маркетингу»;

  1. Торяник Валерія, Полтавський університет економіки і торгівлі,

«Чат-боти як інструмент штучного інтелекту та їх застосування в маркетингу»;

  1. Даценко Назар, Полтавський університет економіки і торгівлі,

«Штучний інтелект у маркетингу соціальних мереж»;

  1. Куцан Олена Іванівна, старший викладач кафедри реклами і зв’язків з громадськістю, Національний авіаційний університет,

«Цифрове майбутнє фешн брендів: метавсесвіт, цифрова мода та NFT».