» » «Траєкторія професійного розвитку вчителя-словесника»

«Траєкторія професійного розвитку вчителя-словесника»

Дата: 15-04-2021, 11:08 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 У межах роботи Інтерактивної школи сучасного вчителя   –  інноваційної методичної структури, створеної Тернопільським комунальним методичним центром науково-освітніх інновацій та моніторингу 13  квітня 2021 року відбувся вебінар «Траєкторія професійного розвитку вчителя-словесника», учасниками якого стали викладачі української мови та літератури закладів загальної середньої освіти міста Тернополя.

З метою налагодження співпраці середньої та вищої шкіл у царині мовно-літературної освіти,  удосконалення професійної компетентності педагогів-словесників, утвердження й гармонізації демократичних принципів безперервної освіти, спікером вебінару запрошено  Ірину Шкіцьку, доктора філологічних наук, професора кафедри інформаційної діяльності Західноукраїнського національного університету.

Доповідь професорки «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах інформаційного суспільства» була присвячена з’ясуванню причин низької пізнавальної активності сучасних школярів, пошуку зв’язку між зниженням інтересу до навчання і розвитком новітніх інформаційних технологій, якістю навчальних програм і навчально-методичної літератури, підходами до викладання і  низькою мотивовацією вчителів тощо.

Рекомендації Ірини Юріївни передбачають активне застосування індивідуального підходу до навчання учнів, прояв більшого ентузіазму до роботи та використання різних форм викладацької діяльності. Запровадження практично-орієнтованих академічних курсів, що сприяють розвитку емоційного інтелекту та налагодженню співпраці з кожним істотно посилять інтерес до навчання сучасного школяра.

Професійна спільнота вчителів-словесників міста Тернополя та Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу в особі кандидата філологічних наук Лесі Гапон висловили щиру вдячність Ірині Шкіцькій за змістовну доповідь, конструктивні  поради та рекомендації.