» » «Забезпечення якості освітньої діяльності внз на засадах клієнтоорієнтованого підходу»

«Забезпечення якості освітньої діяльності внз на засадах клієнтоорієнтованого підходу»

Дата: 1-06-2017, 10:19 | Автор: Відділ інформації та зв'язків з громадськістю

 У рамках роботи комісії із забезпечення якості освіти у ТНЕУ двоє доцентів (кафедри психології та соціальної роботи Гірняк А.Н. і кафедри менджменту та публічного управління Овсянюк-Бердадіна О.Ф.) взяли участь у Всеукраїнському семінарі «Забезпечення якості освітньої діяльності внз на засадах клієнтоорієнтованого підходу», котрий проводився 30 травня 2017 року Українською Асоціацією з розвитку менеджменту та бізнес освіти (УАРМБО) на базі Київського національного університету технологій та дизайну.
 
Учасники ознайомилися з сучасними тенденціями щодо забезпечення якості у системі вищої освіти і напрацюваннями та перспективними планами у цій сфері Міністерства освіти та науки України відповідно до Плану пріоритетних дій Уряду на 2017 р., трендами у реалізації якісної освіти з позиції сучаcного українського бізнесу, новітніми підходами та стандартами щодо управління якістю в освітніх установах, а також маркетингово-моніторинговими та соціально-психологічними дослідженнями в системі внутрішнього забезпечення якості внз.
 
До наукового заходу долучилися високопосадовці й провідні фахівці у царині якості освіти. З доповідями виступили: Шаров О.І. – директор Департаменту вищої освіти Міністерства освіти та науки України;  Грищенко І.М. – ректор Київського національного університету технологі та дизайну; Ушакова Н.М. – почесна Голова Української Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти; Яковлева О.В. – ректор Київського інституту бізнесу та технологій; Віткін Л.М. – директор департаменту технічного регулювання Міністерства економічного розвитку та торгівлі України; Карандєєв К.Г. – начальник науково-методичного центру сертифікації персоналу ДП «Укрметртестстандарт» та інші.
 
Представники 20 внз із 10 міст України (Вінниця, Дніпро, Київ, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Харків, Хмельницький, Черкаси) обговорили передумови та результати ефективної роботи відділу забезпечення якості освіти у внз, український та зарубіжний досвід забезпечення якості освітньої діяльності через призму стратегії розвитку внз, основні вимоги до постачальників послуг у сфері неформальної освіти та тренінгів, а також питання незалежної сертифікації як інструменту підвищення якості та конкурентоспроможності освітнього закладу.
 
На завершення семінару усім активним учасникам були вручені відповідні сертифікати. Відтак вони матимуть змогу впроваджувати найкращий досвід із вдосконалення системи забезпечення якості освіти у своїх університетах.